Etykieta cenowa kolorowa pomarańczowa na roli

444/5850
3,60 zł
Ilość:

z dostępnych 11 sztuk

Zapytaj o produkt

Dostawa od 9,23 zł
Wyświetl koszt wysyłki
Do darmowej dostawy brakuje 150zł
0
Zamów do godziny 14:00, a paczkę wyślemy tego samego dnia
14 dni na zwrot

Zapytaj o dostępność

Etykieta cenowa kolorowa pomarańczowa na roli

Etykieta cenowa kolorowa pomarańczowa na roli

Intensywnie pomarańczowa etykieta cenowa na roli to wyraziste oznaczenie cenowe, przyciągające uwagę klientów. Jej mały rozmiar (3x5 cm) pozwala na zamieszczenie istotnych informacji. Łatwo ją nakleić i usunąć, nie pozostawiając śladów kleju. Praktyczne narzędzie dla sklepów, umożliwiające szybkie odczytanie informacji przez klientów.

Prosimy wypełnić poniższe pola formularza, biuro obsługi klienta skontaktuje się z Państwem najszybciej jak to możliwe.

* Pola wymagane

Anuluj lub 

Cechy produktu

  • Producent: GABI-PLAST
  • Materiał: Tworzywo sztuczne
  • Rozmiar: 5 cm
  • Kolor: Pomarańczowy

Opis produktu

Ta intensywnie pomarańczowa etykieta cenowa na roli to idealne rozwiązanie dla wszystkich, którzy potrzebują wyrazistego i łatwo zauważalnego oznaczenia cenowego. Dzięki swojemu wyrazistemu kolorowi wyróżni się na tle innych etykiet, przyciągając uwagę klientów.

Jedna etykieta ma wymiary 3x5 cm, co czyni ją odpowiednio małą i wygodną do zamieszczania na różnych produktach. Pomieści istotne informacje, takie jak cena, kod kreskowy czy nazwa produktu. Pomarańczowy kolor etykiety doskonale kontrastuje z czarnym lub białym drukiem, zapewniając czytelność informacji.

Etykiety cenowe na roli są łatwe do zastosowania. Można je łatwo oderwać od rolki i nakleić na produkty, półki czy wystawy. Ich klej jest wystarczająco mocny, aby utrzymać je na miejscu, ale także łatwy do usunięcia bez pozostawiania śladów kleju.

Ta intensywnie pomarańczowa etykieta cenowa na roli nie tylko przyciąga wzrok, ale również jest praktycznym narzędziem dla sklepów, supermarketów czy innych miejsc sprzedaży detalicznej. Dzięki niej można w łatwy sposób oznaczyć produkty i umożliwić klientom szybkie odczytanie informacji.