Koszt i czas dostawy
Zwroty i reklamacje

1. Klientowi robiącemu zakupy w sklepie internetowym przysługuje prawo zrezygnowania z zakupu w ciągu 14 dni.

Zwracany towar nie może nosić znamion użycia.
Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient.

Zwrot zamówienia prosimy zgłaszać mailowo na adres reklamacje@costa.pl

2. Właściciel Internetowego Sklepu Costa nie bierze odpowiedzialności wobec osób lub firm z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych wynikłych w trakcie użytkowania oferowanych przez nas produktów. Odpowiedzialność za szkody powstałe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancji określonej przez producenta, dystrybutora lub importera danego produktu lub towaru, o ile na ten produkt lub towar jest udzielana gwarancja.

Reklamację towaru proszę zgłosić mailowo na adres reklamacje@costa.pl

3. Nie odpowiadamy za szkody powstałe podczas transportu.

4. Ze względu na możliwość uszkodzenia produktów podczas transportu należy sprawdzić paczkę (otworzyć) w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia szkody sporządzić protokół szkody. Proces reklamacyjny wobec firmy spedycyjnej/poczty może być rozpoczęty tylko po dostarczeniu przez klienta protokołu szkody, trwa od 1-3 miesięcy i klient jest powiadamiany o uznaniu/nieuznaniu reklamacji poprzez e-mail

Wszystkie przesyłki do nas prosimy wysyłać na adres:
COSTA
51-162 Wrocław
ul. Miechowity 2

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć