Zwroty i reklamacje w sklepie internetowym
Kupując w naszym sklepie internetowym masz możliwość zgłoszenia zwrotu zakupionych produktów w ciągu 14 dni od dnia dostawy. Masz również prawo do reklamacji produktów jeśli są wadliwe lub nie zgadzają się z ofertą internetową.
Ważne jest dla nas żeby ten proces był jak najprostszy dlatego udostępniamy formularze zwrotu i formularze reklamacji, żeby proces rozpatrywania przebiegł sprawnie i szybko.
Zwroty produktów
Chcesz zwrócić produkty? Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza zwrotów, po wypełnieniu dostaniesz adres do doręczenia paczki -> formularz zwrotu.
Ważne informacje odnośnie zwrotów:
- Na zgłoszenie zwrotu produktów masz 14 dni od dnia dostawy
- Zwrot środków wykonujemy zazwyczaj w przeciągu 1-2 dni roboczych
- Pieniądze zostaną zwrócone metodą płatności użytą podczas składania zamówienia
- Adres do zwrotu zobaczysz po wypełnieniu i przesłaniu formularza zwrotu
- Nie prowadzimy programu darmowych zwrotu, paczkę nadajesz na własny koszt
- W celu otrzymania zwrotu środków musisz wypełnić formularz zwrotu online lub dołączyć formularz zwrotu do paczki
Reklamacje produktów
Chcesz zareklamować produkty? Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji, po wypełnieniu dostaniesz adres do doręczenia paczki -> formularz reklamacji.
Ważne informacje odnośnie reklamacji:
- Na zgłoszenie reklamacji produktów masz 2 lata od dnia dostawy
- Na rozpatrzenie reklamacji mamy do 14 dni roboczych
- Adres do wysyłki reklamacji zobaczysz po wypełnieniu i przesłaniu formularza reklamacji
- Paczkę z reklamowanymi produktami wysyłasz do nas na własny koszt
- W celu rozpatrzenia reklamacji musisz wypełnić formularz reklamacji online lub dołączyć formularz reklamacji do paczki
- Nie odpowiadamy za firmy kurierskie, jeśli paczka została uszkodzona w trakcie transportu należy reklamować taką sytuację u przewoźnika