WYSYŁKA

1. Transportem przesyłki zajmuje się wybrana firma kurierska lub wysyłane są do paczkomatu InPost.

wartość zakupów
 
koszt przesyłki
 
do 250zł GLS 14,89 zł brutto
GLS pobranie 17,89 zł brutto
Paczkomaty 11,00 brutto

od 250zł brutto bezpłatnie

Termin dostarczenia - czas jaki potrzebuje przewoźnik na dostarczenie przesyłki od dnia jej nadania.

Zamówienie złożone w danym dniu roboczym jest realizowane do godziny 10. Po godzinie 10 realizacja zamówienia zostaje przesunięta na następny dzień roboczy.

2. Zamówienia na kwotę powyżej 250zł brutto realizujemy na nasz koszt.

3. Jeśli waga przesyłki przekracza 30kg trzeba ja podzielić, co wiąże się z dopłatą za dodatkową usługę transportową

4. Jeśli część zamówionych towarów nie będzie aktualnie znajdować się w magazynie, pracownik Costy skontaktuje się w celu ustalenia, czy towar ma zostać przesłany w dwóch paczkach, czy dopiero po całkowitym skompletowaniu produktów.

5. Oczywiście istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionego towaru.
Punkt sprzedaży:
51-163 Wrocław
ul. Kromera 46 (wjazd od ul. Miechowity 2)

Po skompletowaniu zamówienia poinformujemy drogą SMS-ową o możliwości odbioru. Po uzyskanej informacji zamówienie czeka na klienta 14 dni roboczych.

REKLAMACJA I ZWROT TOWARU

1. Każdemu klientowi przysługuje prawo zrezygnowania z zakupu w ciągu 14 dni. Należy oddać produkt w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu wraz z instrukcją, gwarancją. Przed odesłaniem towaru proszę się skontaktować z obsługą sklepu, ponieważ nie odbieramy paczek pobraniowych. Zwracany towar nie może nosić znamion użycia. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi klient. Rezygnację z zamówienia, które nie zostało wysłane prosimy zgłaszać mailowo na reklamacje@costa.pl

2. Firma Costa - właściciel Internetowego Sklepu Costa nie bierze odpowiedzialności wobec osób lub firm z tytułu szkód szczególnych, pośrednich lub wtórnych wynikłych w trakcie użytkowania oferowanych przez nas produktów. Odpowiedzialność za szkody powstałe z nieprawidłowego funkcjonowania produktów użytkowanych zgodnie z ich instrukcją obsługi ogranicza się do warunków gwarancji określonej przez producenta, dystrybutora lub importera danego produktu lub towaru, o ile na ten produkt lub towar jest udzielana gwarancja. W przypadku reklamacji towaru proszę niezwłocznie skontaktować się ze sklepem telefonicznie lub mailowo na reklamacje@costa.pl

3. Nie odpowiadamy za szkody powstałe podczas transportu.

4. Ze względu na możliwość uszkodzenia produktów podczas transportu należy sprawdzić paczkę (otworzyć) w obecności kuriera lub na poczcie i w przypadku stwierdzenia szkody sporządzić protokół szkody. Proces reklamacyjny wobec firmy spedycyjnej/poczty może być rozpoczęty tylko po dostarczeniu przez klienta protokołu szkody, trwa od 1-3 miesięcy i klient jest powiadamiany o uznaniu/nieuznaniu reklamacji przez e-mail.

Wszystkie przesyłki do nas prosimy wysyłać na adres:
COSTA
51-162 Wrocław
ul. Miechowity 2

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Akceptuj Więcej informacji Odrzuć